tisdag 1 juli 2008

Och så dagens sista - mail från VOGUE!


Ska precis släcka ner datorn när det rullar in ett mail från min vän skönhetschefen på Vogue Nippon... Nu kan jag sova gott! Vet att jag låter starstruck och töntig, men är fortfarande i chock och undrar hur det gick till att denna drottning av allt beautyrelaterat faktiskt är i MITT nätverk och mailar MIG! Är som att ha blivit uppbjuden på skoldiskot av snyggaste killen i nian eller nåt...

Nuuu drar jag Beats från tv-spelet (Skate på PS3) och går in på snarkhuset!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar deras omslag!!

Anonym sa...

Det här är belöningen för allt slit med assistenter, översättare, godkännande av frågor innan intervju och allt annat meck som egentligen inte har med skrivandet att göra.

Det tog ca 1 år men nu är du välkommen in i finrummet! / M