lördag 19 juli 2008

From Malmö with Love del 2 - På besök hos pappa och lillebror (och deras bar- och konsthörna)


Å jesus.

Igår afton middag i pappa och lillebrors tillfälliga sommarboning, och vad är den första syn som möter ögat om inte den ovan.
REAKTION = !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som tur är visade det sig varken att min far fått hybris eller att min yngste bror stått för inredningen - stugan hyr de av en tysk trettioåring med uppenbara smaker för det goda livet. I köket hittade vi även sauerkraut, enorma konservburkar färsfyllda knödlar och kokboken "Nudeln Macht Schlank!".

SEHR GEMÜTLICH!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hey girl, du verkar skon, och du verkar kunna tokyo. atminstonde mer an min japanske van som bott i tokyo hela sitt liv. haha. jag halsar pa har och hade forvantat mig att han skulle ta mig till de hetaste stallen en efter en, men han ar helt forvirrad. would you help us out a bit? the place to be in tokyo? f.o en rolig blogg. love/Sammy (samir.jankis@gmail.com)

Linda sa...

Hm, is there even "a place to be" in Tokyo? ;)