onsdag 30 juli 2008

Outfiten ni aldrig fick se i radio!


Om cirka en timme ska jag prata Tokyo popkultur i Kvällspasset i P3, lyssna lyssna!
Sitter just nu och försöker svalka mig i mammas vardagsrum, sippar lite vino samt förbereder mangosalsa till middagen. Sen blir det vin med gamla jobbkompisar (ex-tonårstidningsmakarnas årsmöte typ...).

Outfit är...

Kjol - Zara
Ballerinatopp - H&M
Skärp - Urban Outfitters
I handen - Idominsalva för sommarförkyld näsa

Förresten - om ni vill läsa mer om japansk popkultur, mode och annat roligt Tokyo-knas så kolla bloggarkivet längre ner på sidan! Där finns allt mellan real dolls, skolflicksfetischer och shopping till japansk hi-fashion, mangaporr, prylar och skruvade utekvällar.

Ha en underbar sommarafton!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår inte vilken dag du sommarpratar? haha, du la in ett inlägg att "imorgon ska du sommarprata" idag, den 29 juli. och sedan har du plötsligt sommarpratat? jag är förvirrad. :U /winnie - en trogen läsare av din blogg. 8)

August sa...

D: jag missade det