lördag 12 juli 2008

En outfit för sjöslag på izakaya och karaoke!


Så här såg jag ut igår afton, när vi var runt tjugo pers på izakaya i Shibuya med all you can drink-meny (60 spänn, två timmar!), följt av karaoke på Karaoke Kan i det gamla favoritrummet där de spelade in Lost in Translation (rum 601). Efter karaoken gick vi till Red Bar för en sista sängfösare.

Klänning - H&M
Bälte - Zara
Skor - Zara
Väska - Marc by Marc Jacobs
Läderarmband - blandat Tokyo, bland annat ANAP

Sen hem och fightas mot den vanliga "oooooooorkar inte tvätta av sminket/ta ut linserna"-känslan...

5 kommentarer:

chaiorcoffe sa...

Hej! Hittade din blogg tack vare din krönika i DN (jätteintressant by the way!) Du är en snygg och skärpt tjej, önskar dig all lycka. Hoppas att du har det underbart i Tokyo. Kram/ Sonya från Göteborg

Anonym sa...

Just hittat hit, grymt bra blog må jag säga! har alltid velat åka till weird-ass japan! haha. nu ble jag ännu mer peppad.

Marika på Odlingspyssel sa...

Wow vad jag är avundsjuk på dina shoppingmöjligheter. Hittade också hit via den väligt intressanta artikeln i DN :) Nu längtar jag till Japan än mer

Make Me Up sa...

verkar som många hittat din blogg via DN, jag är en av dem. Känn pressen nu för vi är förmodligen många som kommer följa din blogg framöver =) (nu bara skojade jag för alla kommer förmodligen att tycka som jag, att den är toppen!)

Lycka till vidare i Tokyo!

Maria sa...

Åh tack kära söta ni!!! Jättevälkomna in i min lilla tokyobubbla :)