söndag 13 juli 2008

Lite pics från fredagens Tokyo Happy Party!


Var själv urusel på att fota i fredags, men Christine och Eri var desto bättre, så har tagit mig friheten att snatta några av deras bilder på Facebook. Hoppas det är okej ladies!

Så här såg det ut när vi gjorde Shibuya i fredags - först nomihodai (all you can drink-plan) och käk på Maruhachi, sen skrål och skål på Karaoke Kan. Otroligt glad afton med massa fina gamla och nya vänner - tack alla! Och särskild flagga vill jag hissa för Martin som typ tvingades på festfixarhatten för att ordinarie festfixare, jag, inte gjort japanskaläxorna ordentligt...
OBS! Ingen ordningsföljd alls - är så jobbigt att möblera bilderna i Blogger...

Simon har många tjejtjusande trick i bakfickan, bland annat "my heart burns for you". Eris bild.

Jag och Camilla med våra fina partyciggar Noire Virginia Slims.

Min favoritbild från aftonen. Vi körde en massa fotoposer som vi lärt oss från maidsen på alla maidkaféer. Just nu är det trend att vara gullig liten katt med höjda tassar, och här gör Simon katten SOM LAPAR BÄRS!

Här går vi loss i legendariska rum 601 på Karaoke Kan i Shibuya... Christines foto!

Simon och Nico gör gulliga kattposen, men jag anar mer fylleboxning...

Såååå ja grabbar, nu kommer snart brudarna! Ett hjärta i luften och saken är biff!

Simon och min kära vän och assistent Eri, som bokade in oss på en massa vansinniga cosplaykaféer för DN-repet (fundera inte ens på en bokning på engelska!).

Jag och Eri är TEAM KAWAAAAIIII och gör en favoritpurikurapose.

Sötisarna Camilla och Eri.


Martin och Guffe i diskolightning. Christines foto!

Finaste bilden på Linda som får mig att fundera på att bli rödtott igen! Christines foto!

På izakayan Maruhachi. Christines foto!

Nico går loss medan Natsuko, Cam och jag tråååånar! Christines foto!

Work it, Biola-darling, work it!

Glasögonormarna Natsuko, Nico och Eri. Eris foto!

3 kommentarer:

Linda sa...

Åh, det var ju en sådan strålande afton! Tack själv för allt fixande och trixande! KRAM!

Marie-Louise sa...

Åhh, gud vad avis jag blir. Skulle inte haft något emot att spendera sommaren på karaoke-place med er.
Ha det så bra!

Anonym sa...

var hur kul som helst i fredags marran^_^
*do the ko neko chan!*
/

guess who;)