måndag 6 oktober 2008

Ännu en näringsriktig middag!






Ibland när jag och Beats tycker särskilt mycket om varandra drömmer vi om dagen då vi ska bli en FAMILJ. "Ge mig en son!!!!!!!!!" vrålar Beats och jag säger "Jaja, jag ska bara dricka lite mer vin först".

Frågan är - är man ens mogen att NUDDA vid tanken på att ta ansvar för någon annan när man satt i system att äta glass till kvällsmat MINST två gånger i veckan??? Rimmar middag framför ett två år gammalt avsnitt av TopModel och vägran att lyfta baken från soffan om det inte handlar om att hämta mer glass med ansvar och vuxenvardag?? Bara TANKEN att någon skulle gola MITT i Tyras juryrum och MITT i en bunke Chocolate Coconut-glass är besvärande.

(Älskling, tänk efter jäääääääkligt noga om damen på bilden verkligen en dag ska bli betrodd att bära din son...)

NOTERAT I EFTERHAND:
Chokladkladd på kinden. Känns fräscht hösten 2008!

Inga kommentarer: