onsdag 22 oktober 2008

Jag tror jag skriver in Beats på Wedding school ♥



Jag vill gifta mig en gång till så skrikande mycket. Mitt och Beats galna spontangiftemål i Köpenhamns rådhus för två år sedan var jätteromantiskt och det bästa någonsin, men jag vill ha ett bröllop till med storslagna traditionella inslag som marängklänning, tårta, hundratals gäster, tal, brudnäbbar, smällande champagnekorkar, bröllopsvals och allt det andra vi inte hade när vi gifte oss då "på låtsas" (inte ens våra föräldrar fick vara med på Bröllop 1.0). Det behöver inte vara en till VIGSEL, men allt det andra vill jag ha, giriga brud.

För att försäkra mig om att bröllop nummer två blir filmiskt perfekt borde jag kanske sätta min karl i BRÖLLOPSSKOLA i Aoyama? Egentligen är det en skola för weddingplanners, men visst måste en blivande brudgum kunna hänga på och lära sig allt om morgongåvor, löftestal och smekmånader? Japanerna är NITISKA när det kommer till bröllop. det är ren och skär raketuppskjutning varje gång äktenskap ska ingås.
Vad säger du älskling??? INGEN PRESS NU!!!

Inga kommentarer: