torsdag 16 oktober 2008

Maria Ahlgrens hopplösa olyckliga stora kärlek...♥


En flicka kan aldrig bli för rik eller för smal heter det ju (eller jo det kan hon...). Inte heller kan en flicka ha för många SKINNJACKOR!!! ÄLskar mjuka, doftande, underbara skinnjackor...

Idag var jag på japanska SUIREN's showroom i Naka-Meguro och tittade på vårnyheter. Det var en underbar kollektion med cocktailklänningar och långa svepande älvkreationer som fick mig att drömma om ett annat slags liv där varken jobb eller video i mjukis existerar... Jag postar bilder lite senare.

Nu ska vi nämligen fokusera på SKINNJACKORNA. Jackorna på bilderna är ur A/W-kollektionen och jag bara KREVERAR sönder av begär. Bilderna är ganska dåliga, men det är detaljarbete på de här jackorna som man inte ofta stöter på. Ryggen på den ena har ett broderi som är en replika på hur det ser ut på baksidan av en obi, alltså det breda silkesbältet man har över kimonon (i snitt åtta meter långt eller nåt...). Men min absoluta favve är den svarta bikern med broderade paljettrosor på slaget. Bara ett litet problem... Den kostar runt 10 000 svenska.
Så snälla söta käraste läsare - börja klicka som SATAN så fort det kommer upp lite annonser här på bloggen, OKEJ??!?!?!?!? Eller så skickar ni alla en appeal till Beats om att förse frugan med en ny skinnpaj på uppkommande födelsedag. Jag tror faktiskt inte jag kan leva utan den här förstår ni. Jag har BLODSMAK i munnen jösses...

Inga kommentarer: