torsdag 23 oktober 2008

Här sitter jag och väntar på blommor & choklad...♥



Ny dag - ny leverans av blommor och lyxchoklad. Fast det är inte till mig, damn it... Är bara budbärare och ska leverera detta romantiska kit till en kompis i eftermiddag, från en annan kompis. Mycket smussel, mycket romantiskt - klart man vill vara involverad (som gift madame är det inte mycket smussel och hemliga blomleveranser i omlopp).
Medan jag väntar på budfirman slackar jag med datorn och käkar svensk lakrits i soffan och mejlar lite. Försöker bland annat stämma möte med Shu Uemura HQ nästa vecka för att prata samarbete. Ska påminna några tidningar om obetalda fakturor och sånt också - det är min värsta... Känner mig gamig trots att det är mina pengar. Behöver pengar så badly nu inför Hong-Kong nästa vecka..

Så här ser jag ut när jag soffslappar (fast byt pumpsen mot morgontoffel):

Jeans- Lowry's Farm
T-shirt med damben - The Closet i Daikanyama
Pumps - Monki
Smink - Puderfoundation Studio Fix från MAC, aprikost rogue från RMK, rosaglittrig ögonskugga och brunglittrig skugga från Coffret D'or (Kanebo), rosaglittrigt lipgloss från RMK och mascara från FiberWig

Inga kommentarer: