måndag 20 oktober 2008

Måndag morgon - nu kör vi! がんばってね ♥



Nu ligger ni så sött där hemma i era sängar och snusar och jag är vaken sedan ett par timmar och i färd med att strukturera upp veckan. På agendan står bland annat:

* Hämta ut paket på posten från mamma med godis och födelsedagspresenter!!!
* Skriva notiser till olika tidningar + sälja in något större, sugen på tidningsjobb...
* Skriva skönhetsbok och fixa med intervjuer
* Se Tokyo Life Talkshow live på lördag på Tsutaya om konst, design, mode och kreativitet i Tokyo
* På onsdag vina och skvallra in på småtimmarna med Biola
* Reda ut onåd med CSN
* Jaga fakturor - VARFÖR är så många så dåliga på att betala ut i tid? Jag SVÄLTER ju!!!
* Planera min och Beats resa till Hong-Kong nästnästa helg!
* Sätta igång en liten artikelserie här på bloggen om japanska skönhetsmärken!

Jag kryddar måndagen med kortkort kjol och porrstrumpor - allt blir ju så mycket roligare i kjol!

Topp - Marc Jacobs
Kjol - H&M som jag sytt om
Orange skärp - Urban Outfitters
Overknees - minns inte...
Skolett - Topshop 2006
Blå- och svartrutig kommunistsjal - Laforet Harajuku

Inga kommentarer: