torsdag 2 oktober 2008

Förresten är det här barret borta nu!


Jag har urtjusiga glansiga korkskruvar, men så klart är kamerabatteriet slut när man väl är fin. SÅKLART!

Det har liksom varit en grå hinna av gamla stylingprodukter över mitt hår senaste tiden, och i morse tyckte till och med Beats att det var nog med min snuskdread till frippa. Han reagerar vanligtvis ALDRIG på sånt. Jag hade kunnat stubba mig och färga håret lila utan att han hade kunnat sätta fingret på vad som är annorlunda. Så jag förstod att det var absolut krisläge och ringde frissan på minuten kl 10.00 och bad om akuttid för 45-minuters superinpackning plus klipp (och shiatsu-massage på huvudet!)! och rekommendationer om deras bästa produkter för hemmavård.

Gillar verkligen korkskruvarna. Kanske skulle man göra en permanent bara nere i topparna??? Det, en dosa brunpuder (Max Factors för färgade tjejer) och lite glitrrande 3D-lösnaglar och jag är verkligen en sann Shibuya Girl! Man får välan representera kvarteren som de säger!

God natt igen!
おやすみなさい!

Inga kommentarer: