torsdag 8 maj 2008

The botten is nådd - glass till lunch IGEN!



För TREDJE GÅNGEN denna veckan intar jag lunch i form av chokladglass framför datorn. Dåligt dåligt. Men det är synd om mig, för jag får aldrig sova.

Är för övrigt extrem periodätare, under typ en månad vill jag bara äta EN sak (senaste tidens fixeringar har inkluderat thailändsk papayasallad, sobanudlar i salt sojabuljong, tysk müsli och nu Chocolate Caramel-glass från Golden Spoon.)

Men nu blir det mer vuxet - snart dags för möte med Swedish Style-ligan (Caroline och japanska herrarna Kuro och Mat). Vi ska träffas på Kuro's restaurang SMOKEOmotesando, där allt som serveras är rökt. Love it! Undrar förresten om man kan röka frozen yoghurt?

4 kommentarer:

Elin sa...

Wohooo! Snygg telefon! Har en likadan bredvid min mac...
Du verkar ha det riktigt kul därborta! Oroa dej inte för glassen. Det klarar man sig långt på om den inte intas i Indien, för då blir man sjuk!

Kram!

Anonym sa...

varför förstår inte pojkar tjejers periodande?? ibland kan ja också äta en och samma sak i typ tre veckor för att sen svänga av o äta nåt helt annat i två osv hela året om nästan, tänk så det kan bli!!
O min pojkvän undrar varför jag äter så konstigt... börjar ju nästan tro att man är ensam om det som han tjatade... men icke då... hurra för periodare!!!!

Maria sa...

Haha, japp, periodkräng it is! Vi brudar är nog överlag lite mer knäppa i vårt ätande än killar. Till exempel när man styr upp en "KRÄNGARKVÄLL" med tjejerna - det skulle aldrig killar göra :)

Elin Elin, har du också fått den luren?!?! LOVE IT!!!

Anonym sa...

Periodätare? Sign me up! Just nu är det Halloumiost och Marabou apelsinkrokant. Dock inte tillsammans.