fredag 23 maj 2008

Nä, nu måste Beats köpa mig en toydog!!!


Jag vill också vara som japanskorna och trippa runt på stan med en luddig liten boll med nos och mjuka öron under armen! För ett par veckor sedan öppnade toydogbutiken BabyDoll i love hotel hill-distriktet i Shibuya, och jag var så klart på plats. Jag dööööör av ha-begär.

Smart location förresten - killen är lite uppeldad och vill svänga in på loveotell, bruttan ser sin chans att vara lite svår och bara "Mjäää... Men okej då, MEN bara om vi går in i toydogshopen sedan! OCH jag får välja fritt!". BabyDoll är mitt i parrelationernas utpressningscentrum!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja, mycket smart! :)

Lo sa...

Vadå är det inga riktiga hundar?! Jag skrev ju till dig i ett tidigare inlägg att jag ska till Japan i sommar och du svarade så fint att du kunde tipsa mig ;)

Jag behöver verkligen alla tips jag kan få. Att åka till Tokyo känns lite vilset, det är ju inte som att resa till New York direkt där man har tusen prylar man bara MÅSTE göra. Jag har helt enkelt superdålig koll på din stad! Det vore guld värt om du kunde tipsa om bästa karaokestället, vilken stadsdel det är bäst att bo i, någon crazy butik som man bara inte får missa, ja helt enkelt ställen som du själv gillar.

Det vore som sagt guld värt!

KRAM