onsdag 14 maj 2008

Jag skäms... Tidernas slackigaste dag


I morse spårade min disciplin ur totalt.

Hade som vanligt sovit typ noll (har supersvårt att sova som det är, och när jag numera dessutom delar säng med ett ånglok är det så gott som omöjligt), så när C's klocka ringde kunde jag bara inte med att gå upp. Så fram till TOLV låg jag under täcket, surfade, käkade müsli (DET är lågt!) och fördjupade mig i en hemsida om effektiva modelldieter.

Eftermiddagen har fortsatt i lättjans tecken med långlunch på Maisen(soba!) och fika i Harajuku med Martin.

Och nu ska jag träffa Beats i Ebisu och gå till glassbaren Golden Spoon och fylla på vår kylväska. Har seriösa cravings efter chokladglass!!! Lika bra att avsluta dagen i sunkträsket också!

I morgon blir det militärisk disciplin!

Inga kommentarer: