söndag 4 maj 2008

Sleepwalkern loss igen...


Japp, då har jag yrat runt i nattmössan igen. Bokstavligen.

Vaknar i morse och ser att min nattygsbord är i KAOS. Som ni ser på bilden har jag ett träd där jag hänger upp armband och halsband, samt lite andra små burkar och skrin. I morse var ALLT utspritt, och vissa grejer låg på golvet. Jag väckte småhysko Sågverket, formerly known as Chris Beats:
- Älskling, vakna! Har det varit stor jordbävning i natt eller?!?!??!
- Eh, uuh, nääe, det tror jag inte.
- Men kolla mina grejer!!
(Omöjligt för världens blindaste man)
- Hmm, nu när jag tänker efter var du nog uppe en sväng precis efter vi somnat. Du typ bara SATT upp helt rak i sängen och sedan gick du ut.
- Meeen, varför STOPPADE du inte mig?!?!
- ?


Sååå, då har man ännu en natt varit världens mest spooky bedmate, och raserat halva sängkammaren på köpet. HUR resonerar man när man ger sig ut på dessa nattliga bravader? "Det vore sjyst att riva ner smyckesträdet och sedan dra ut en sväng i lägenheten!".

Men, som jag sagt så många gånger förr, så länge jag håller mig i lägenheten och inte knallar ner i Shibuya så är jag ganska nöjd.

PS 1. (Förlåt älskling, mamma, pappa, brorsor, före detta flatmates och andra som råkat ut för mitt nattliga persona...)

PS 2. Sjukast av allt är nästan att Christoffer typ inte längre reagerar utan bara lugnt somnar om.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag gör också skitskumma skaer på nätterna....fast det beror på sömntabletterna....så nu vågar jag inte äta dem mer...sist shoppade jag tex loss på nätet och klippte lugg med en kökssax...ser ju inte klok ut...

haha...du och jag borde ju nästan dela hotellrum en natt....skulle ju bli galet värre...

kramar