torsdag 1 maj 2008

Maria Ahlgren VS Chloë Sevigny


Hur mycket jag än försöker posa som Chloë så blir jag inte ens en tusendel så fräsig, suck... Men försöka går ju! Fast varför är linnet typ en halvmeter kortare på mig?! Modellen har liksom en lång slits på sidan så man måste knyta (eller ha löst med byxa under), men barbent som på Chloë är helt orealistiskt. Som reklamarna lurar oss konsumenter, jag säger då det, ojojoj...

Nu har jag varit på säsongens andra Swedish Style-möte! Pepp pepp! Oj vad ni kommer få höra...

6 kommentarer:

Anonym sa...

jaha ska man knyta den :D
köpte också en likadan när jag var i Japan men märkte inte förrens jag kom hem o prova den att det var världens slits på sidan :)

tycker visst du såg "fräsig" ut :)
ha en fortsatt bra tid i Tokyo.

Anonym sa...

Om du tittar noga så ser du att hon har ett par svarta shorts på sig under linnet... Inte alls lång på Cloë, snarare kortare på henne.

Maria sa...

Aha, har hon shorts där under! Då ska jag härma. Lite väl mycket tightsrumpa ute annars haha...
Ha bästa fredan, tjohoo!!!

Sokrates sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sokrates sa...

"And our winner, after two minutes and fortyfive seconds in the very first round, by TKO - Mariaaaaa "legs" Aaaahlgreeeeeen!"

Chloë's got nothin' on you girl...

(...'cept perhaps a professional photographer, light engineer + assistant, personal coach, make up artist, image editor and retouch artist...) ^__^

Jösses, du har ju ben som går ända ned till golvet flicka!

Anonym sa...

Personligen tycker jag du är mer än dubbelt så snygg som henne!