fredag 30 maj 2008

Party á deux (torsdagsutsvävningar)

Igår var jag och Biola ute på barhopping. Är så trasig nu att jag inte orkar skriva, men här lite biilder! Först var vi på Carmine i Harajuku, sen Tube Bar (YouTube-tema) och någon annnan liten rockbar (Beat Café) i Shibuya.
Kolla in de små jackorna vi fick till mobilerna - Biola fick en jeansjacka och jag en orange täckjacka med luva. Vi hann även se världens kanske sämsta liveband, spela jenga och montera upp mitt visitkort på bästa expoeringsläge (samt dricka typ en månadsranson vin). Biola, den lyxliraren, fick också en tjusig flaska sakura-sake i present. Here goes...













4 kommentarer:

Anonym sa...

Beatcafé är ju bara strået sämre än Garageland..... Ett mycket bra val! (Fast att spela videos med A Flock of Seagulls ger inga pluspoäng eller guldstjänor i någons bok...) Einsteins teorier fungerar mycket bra där. Tiden stannar helt enkelt och världsbilden bara suddar till sig!!!!

Maria sa...

Haha, gillar Garageland också!! Och JAAA, världsbilden suddas ganska rejält på såna där små institutioner :)

Linda sa...

Va? Det är ju strålande ställen! Och don't badmouth A Flock of Seagulls!!! ;)

Maria sa...

Jag säger som linda - strålande!! Kan inte vänta till nästa barrunda :)