tisdag 27 maj 2008

Dagens upplägg - lunch, skriva, tisdagsromansa!


Nu ska mina nypreppade ben får bära mig till Brown Rice Café. Åt knappt någon ordentlig mat igår (två påsar riskakor, en halvliter chokladglass, fyra toast med sylt, latte, en påse tysk lakrits, några skedar müsli och lite frukt - skandalöst!), så känner att jag måste stoppa i mig något mer näringsriktigt idag, typ en tallrik ris med grillad tempeh, misodressing, sallad och misosoppa på Brown Rice (låter nog mögligt, men är såååå gott!).

Sedan blir det skriva modereportage samt en reseguide, antagligen på den mysiga Starbucks-uteserveringen i Harajuku.

I afton vankas det tisdagsromantik. Blir middag på Las Chicas i Aoyama tror jag (bilden överst). Idag får nog Beats reda på sina semesterdatum också så vi kan boka sommarresa till Sverige - yay!

Mot maten (är mycket pekko pekko - hungrig!)!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du börjat hårdköra Photoshop? Det börjar se riktigt bra ut nu ju! Hejja hejja!

Snart dags för en ny maratonfika på Starb. / M

Maria sa...

Haha, nej är skärmdump från deras hemsida :)
Jag får gå kurs hos dig!!
Jaaa, maratonfika!! Imorn kanske??
Krams!