fredag 2 maj 2008

Bloggkompisar och ballongkaggar...


Ibland är bloggen för bra alltså! Jag har fått en ny kompis, Biola, som hittade mig här på sidan, och i afton ska vi, våra killar och lite annat löst folk ut och käka/drinka/karaoka. Hur trevligt som helst! Ska se om vi kan klämma in oss på lilla haket Soma i huset bredvid vårt.
Man kan få jobb också genom bloggen - det var så det kom sig att jag blev involverad i Swedish Style förra året.
Snart kommer jag bli girig - lyxigt det vore att typ bara sitta och uggla vid datorn och så kommer det kompisar och uppdrag på löpande band hohoho...

Nu, dags att FREDAGSPIFFA!!! SÅKLART är magen jättesvullen idag, så klädvalet styrs i afton helt av vad som bäst döljer kalaskulan. Är nog all choklad-frozen yoghurt jag ätit (en pint idag) trots att min mage blir hundra gånger sin naturliga storlek så fort jag ens TITTAR på något som innehåller mjölk. Maria - du FÅR inte äta mjölk i någon form innan du ska ut i sociala sammanhang! Men vad gör man inte när det är varmt, fuktigt och det finns "glass" som smakar choklad och karamell men är helt fat-free?!?! Jag kan inte hejda mig... Så, in i tältklänning el dylikt får det bli!

Inga kommentarer: