fredag 30 maj 2008

Tips till alla brudar - OPI Start to Finish


Har precis fått kritik att det är brudigt, ocoolt och osjälvständigt att bli glad för att man får en Marc Jacobs-väska av sin kille (se inlägg nedan). För att provocera lite mer och demonstrera vilket brudigt våp jag är så ska jag blogga om mitt nya nagellack.

Jag är så otroligt nöjd med OPIs lack Start to Finish, som är både baslack, nagelstärkare och topplack i ett. Så skönt att slippa dra fram tusen flaskor varje gång det ska manikyreras! Dessutom, ingen formaldehyd, som jag är allergisk mot. Köp om ni kan!

Nu, piffa till mig, sen träffa Beats på Marc Jacobs i Harajuku! Först shoppa, sen dinera.

2 kommentarer:

tingeling sa...

saknar japan sååå. jättekul att läsa din blogg, fortsätt att vara brudig du gör det jättebra. klart man blir lycklig över presenter från sin man vad det än är, så god shoppinglycka!! hoppas väskan är precis så fantastisk som den ser ut:)

Maria sa...

åh tack!!! Vilken gullig kommentar!
Kram!