tisdag 27 maj 2008

Sommarbensakuten - peela, bronsa, GÅ!


Det känns tungt, men det kommer en dag då strumpisarna bara måste ålas av och spirorna bjudas ut till beskådan i det fria.

Idag har jag gjort första prepareringen inför årets exposé - peelat så benen typ trillat av (Soap & Glory från Boots), tagit bort oönskad hårväxt (kan inte bestämma mig om jag ska göra som japanskorna och ta bort fjun på låren också, blir ju mer att hålla koll på...) och smörjt in med anticellulit SAMT brun-utan-sol (L'Oréal Nutri-Bronze som bronsar stegvis lite i taget).

Är ganska otroligt så stor skillnad det blir på en gång, hemligheten ligger i peelingen (samt rätt höjd på klackar)! Men så mycket exponering som på fotot, det blir det inte på ett par veckor minst, om ens någonsin (i alla fall inte utanför en strand)... Kanske kan jag bjuda på lite smalben - max!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Brukar läsa din blogg. Bor själv i Tokyo(Ingenjör så som maken).

Ursäkta min rättfram approach men du är en ganska piffig madam, å då till min fråga:

Varum detta med de centerställda fötterna på alla bilderna? Is this you or bara lite japanskt kawaii??

/A