måndag 19 maj 2008

Dagens egopressy - singoalla från Zara


Egentligen borde jag leva på cup noodles och hålla mig på stort säkerhetsavstånd från alla ställen där kläder, skor och smink finns till försäljning. Är mycket pank.
MEN, idag har jag jobbat så duktigt och varit en så god människa att jag bara var tvungen att unna mig nåt LITET.
Älskar lösa, vita saker, särskilt under Tokyos mushiatsui-somrar (megavarmt+ hundra procents luftfuktighet), och denna lilla kreation från Zara kommer nog bli lite av en sommarfavvis. Bältet hör inte till, men ganska fint att markera midjan (eeeeh, vilken midja?!?) lite.

Men nu får H&M allt ta och öppna - nu går jag till Zara eller Topshop när jag vill budgetshoppa (och inte är upplagd för lågkvalitetsgrejer från Shibuya 109 eller orkar rota vintage), och det är så satans dyrt i Japan om man jämför med i Europa! Bara ett par månader kvar - kommer vara först in!

NU - mot köket och gegga guacamole!

Inga kommentarer: