fredag 16 maj 2008

Maria 1993 - Den osminkade sanningen



När jag redaktörade Starlet så skrev jag en krönika om hur det var att vara den sista på jorden att få hångla med någon. Men inte tusan är det egentligen så konstigt - kolla in megagoofen! Visade Martin bilden häromdagen när jag höll på med min portfolio, och han kunde inte riktigt få ihop att det där faktiskt är jag.
Men visst är det jag – Maria, supernörden på 13 jordsnurr, pre-linser, pre-smink och pre-hårfärg! Fy fasiken vad jag inte hade velat vara tonåring igen...

OBS!
Man ser det inte på bilden, men visst hade jag ett kilo stål i munnen också! Hade en tandställning som liksom var som GÅNGJÄRN mellan under- och överkäken.

OBS igen!
Så här ser jag ut idag - bokstavligen (nu på minuten). Ska på date med mannen i mitt liv på thaikrog, och han tycker så mycket om håret i knut (fast jag har inte fått till den, och luggen ser flottig ut... Well well, han får supa mig snygg.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

de ser ut som en helt annan person! galet

ebba sa...

Den där gamla känner man ju igen! :) Mina föräldrar har en liknande bild på mig...

Maria sa...

Haha, ja, man är väl ingen karbonkopia av sitt pubertets-jag :)

Krams på er!!!