torsdag 22 maj 2008

Totalt tokyonördiga sneakers - Tokidoki for Onitsuka Tiger (och så lite smink)



Mitt mesta sneakerpimpande ligger bakom mig - nu är det mer damiga stövlar och tortyrklacks - men de här är ändå så fina att jag hade velat ha dem bara för att pynta hyllan med!
Italienska Tokidoki (som för övrigt betyder "ibland" på japanska) har gjort en kollektion superpiffiga gympisar för Onitsuka Tiger som kan köpas från och med juni.
Rosa hi-topsen, Mexico MT Pink, vore så tjus till liten volangkjol och hög hästsvans i sommar - fast samtidigt vill man kanske inte använda de små konstverken med tanke på den fina sulan.
Hur som helst - velly velly Tokyo!

Men kanske ändå att det passar såna som jag bättre att investera i Tokidokis makeupkollektion i samarbete med Smashbox - kolla om det finns några kvar att beställa på eleven.se!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ååååh jag dör!
jag vill ha jag vill ha!

Erik sa...

Kawaii-mördar-tigern påminner en hel del om Gloomy Bears. Tror jag gillade Gloomy bättre, dock, även om den här var tilltalande as well.

Maria sa...

Tycker hela grejen är så rolig, att till och med sulan är ett artwork! Och så är det ju det här med rosa... :)

Anonym sa...

i love these shoes