måndag 26 maj 2008

Lanvin-party VS Motorjournalen



Detta är så djupt störande. Kom hem från en snabb sväng i Ginza vid 21.30-snåret, och ser först då den här inbjudan till Lanvin-kalas på Le Baron i afton.

Satan satan satan! Varför ser jag det typ fem år för sent?? Hade varit så roligt med lite måndagsglammande ju... Men nej då, istället sitter jag och Beats framför MOTORJOURNALEN i mjukiskläder i en soffa utan sofföverdrag. Överdragen är på kemtvätt veckan ut, och vår lägenhet ser ut som om någon plockat sönder en gås här inne.

Nu är jag sur... Måste få igång min japanska mobil så jag kan ta emot mejl i mobilen...

Well well, det är väl bara att mögla in i bädden och avnjuta en god bok istället för mingel, skumpis, dans och ljuv musik... Motorjournalen är bara för tråkigt.

Inga kommentarer: