måndag 2 juni 2008

Bästisar i badet från Bathtology


Det var Mia som introducerade mig för den underbara duschcrèmen Bathtology (ej att förväxla med Bathology).
Tvålen är som fluffigt skum, luktar himmel och kommer i söt, puderrosa pumpflaska. Dessutom bra pris - runt femtiolappen på vilken drugstore som helst.
Shoppa om du är i Japan, eller känner någon som ska hit! Jag är helt såld!

OBS! Alla som tror att namnet är en felstavning av Bathology räcker upp en hand! Tror vi har ett prima exempel engrish framför oss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit, jag har aldrig lagt märke till att det är felstavat! haha

Visst är den grym! Men, jag har länge funderat vad skillnaden är på de två flaskorna? Jag chansade ju på om det ens skulle vara duschtvål då jag inte förstår något som står på förpackningen... Har kommit hem med diverse konstiga grejer innan som jag inte har någon aning om vad det är...

Anonym sa...

åååååh efter lite researchande förstår jag nu att den andra flaskan är ett milkbath som gör badvattnet helt vitt som ska vara bra för "the horny layer of the skin" såg jag på någon översatt sida. Vet dock inte vad detta betyder exakt.
Ska dock springa ner och shoppa badmjölken med det samma!!