torsdag 12 juni 2008

En mobil famn att vila i


Eller famn och famn - snarare ett mobilt latexknä. Såna här är inte helt ovanliga bland ensamma pojkar som behöver lite kvinnlig närhet (en kvinna i minikjol that is...). Storsäljare i otaku-HQ Akihabara givetvis. Enligt testliggare känns "huden" realistisk, och man känner djup iyashi (typ inre lugn) när man lutar huvudet mot denna torso- och huvudlösa madame. För säkerhets skull finns, som ni ser, instruktion på hemsidan HUR man bäst lägger sig mot detta knä.

Beats fyller år om två veckor - kanske ska han få ett mobilt knä att gosa med medan jag är i Sverige?

4 kommentarer:

Anonym sa...

http://fyrbarnsmorsan.wordpress.com/2008/06/13/bloggutmaning-tom-din-handvaska/

Anonym sa...

Haha, japaner har verkligen mycket kul för sig. Kan tänka mig att du trivs där borta :)

Anonym sa...

Haha, japaner har verkligen mycket kul för sig. Kan tänka mig att du trivs där borta :)

Anonym sa...

fantastiskt maria!visa mig butiken:)Simon, kanske jag har ett lookalike knä också...