onsdag 18 juni 2008

Mästerfotograf Maria trollar bort kjol utan Photoshop (och gör tidernas mest värdelösa Dagens Outfit)


Detta blev en väldigt märklig bild av dagens stass - halva jag försvann in i väggen!

Dagens outfit är:

Kjol – ???? (Ska vara en volangkjol från Heather, men den blandades in i väggen)
Topp – Som Ny (märket heter så!)
Kofta - Lowry's Farm
Skärp - Zara (idag igen!)

Nu kom äntligen älsklingen hem från representationsmiddag. Jag ringde mitt i maten och gastade för att TopModel inte funkade i det nya MEDIACENTER som han installerat i vårt hem. Businessmiddag, ingen match - det är att hålla frun lugn som är utmaningen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en mac, och du verkar ha photoshop; vilket? :P

Maria sa...

Jag har gammalt Photoshop CS, men är asdålig på det! Tycker faktiskt IPhoto är helt O Kför enklare redigering!
Kram!