tisdag 3 juni 2008

Jag är så uttråkad att jag tror jag dör...


Det regnar ute. Jag får inget vettigt gjort. Det är svårt att försöka jobba med japaner. Jag måste till Harajuku och återlämna en cd med pressbilder - har aldrig varit med om ett företag tidigare som ber att få bildskivorna tillbaka (vad kostar en brännbar cd, 2 spänn??). Om en timme ska jag luncha med Martin, (soba!), men har ätit mig mätt på Lärabar Cherry Pie-bar.

Men ljusa tider på G - i afton middag med Krister på BON och lite andra glada! Antagligen blir det japanskt i Naka-Meguro. Och soban med Martin blir nog också en hit, får jobba upp lite hunger bara (brukar iofs inte vara några problem...)! Resan dit lär bli en killer dock i detta satans jäkla förbannade monsunregn..

Snark från Shibuya... (Stämningen på bilderna är helt autentisk - så jäkla trist har jag det just nu... Och luggen ser flottig ut, bu..)

Inga kommentarer: