tisdag 3 juni 2008

Hurra för älskling + rapport om ny sömngång

I natt har min make inte snarkat så mycket som en sekund - way to go baby!!

Jag däremot var på nattlig promenad i helgen igen - den här gången rapporteras jag ha varit uppe och rotat runt i byrålådan med strumpbyxor. Jag önskar inget hellre än att förstå sömnflanörens tankegångar: "Jag tror jag drar och kollar in strumpbyxorna en stund!" Har som vanligt även suttit en stund spikrak i sängen och stirrat. HUR kan stackars Beats fortsätta dela säng med ett dårhus på två ben som jag???

Sist jag skrev om mitt sömngångande fick jag denna kommentar av en tjej som heter Maja - har aldrig skrattat så åt en kommentar - LÄS och smäll av!

"jag gör också skitskumma skaer på nätterna...sist shoppade jag tex loss på nätet och klippte lugg med en kökssax...ser ju inte klok ut...haha...du och jag borde ju nästan dela hotellrum en natt....skulle ju bli galet värre..."

Å jesus - den dagen jag går loss med kökssaxen... Blod kommer gråtas.

Inga kommentarer: