söndag 29 juni 2008

Hipp hipp hurraaaa för älskling idag!

Idag fyller Beats-älsklingen år!

Strax ska jag till affären och handla grejer till storslagen frukost på sängen, och så ska jag uppvakta med sång och presenter (nytt wifebeaterlinne, tjusig kalsong och flätat bälte). Ska vara diskret, vill inte väcka min snusande födelsegris för tidigt (nu ligger han här bredvid mig i den äktenskapliga bädden och gör diverse grymtande läten - vad drömmer han egentligen??).

Igår firade vi med dinering på XEX Atago Green Hills (italienskt så klart - Beats fav!)

Här en liten exklusiv behind the scenes-bildserie!

Fördrink i sminklogen - Smirnoff Ice med extra is.

Birthday Boy visar sin bästa sida!

Le outfit - klänning och skor från rean på Zara!

Middag på 42 våningen i Atago Green Hills med fabulös utsikt, mat och man!

Foie Gras och Muscat till Beats!

Carpaccio på halibut med kaviar till moi! Till huvudrätt mer fisk, fast grillad!

Foie Gras på pannkaka.

Senare på kvällen sängfösare på vår lokala northern soul- och britpopbar Bar Face.

Bira, vin i plastmugg och cupcakes.
Grattis på födelsedagen älskade älskling!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han är lite lik Edward Norton han.

Maria sa...

Haha, den var ny! Annars brukar sångaren i Coldplay flitigt nämnas, och det är ju lite roligt att de både heter Chris :)

Anonym sa...

vill du följa med på Liselott Westerlunds visning under sthlm fashion week. Visningen är imorgon kl 15.00!!!
Jag har en biljett över och letar sällskap.

kramar maja/leia

Anonym sa...

Å en britpopbar låter trevligt! Saknar det i Gbg. Får nog ta och flytta till Tokyo snarast!