fredag 20 juni 2008

Urtjusig fickspegel från Fafi för Faline


Jag ÄLSKAR Fafi (ni missade väl inte att handla minst EN grej från MACs makeupkollektion med förpackningarna designade av Fafi?). Kanske är det min all-time favoritillustratör (jämte fina Lina, som gjort min logga såklart!).

Faline Tokyo är en cool liten boutique på Takshita Dori i Harajuku, och en massa folk som Fafi, Bambi och Olympia Le-Tan är involverade i det gänget. Riktigt grymma, fräsiga, asskicking begåvade partybrudar hela bunten (och de styr upp fester hela tiden på olika klubbar)!

Såg nyss på hemsidan den fantastiska silverspegeln med en Fafi-flicka på. Måste nog banne mig ha, Ska det vara min fredagspresent till mig själv idag tro? Som belöning för en veckas, ehum, hårt jobb och slit?

Här är karta om någon vill tävla med mig om vem som hinner först!



1 kommentar:

Anonym sa...

Men den vackra flickan ÄR ju du! Otroligt lik din presbild. :D
Glad midsommar!