fredag 13 juni 2008

Töm handväskan-utmaning!


Jaaa, min första bloggutmaning! Det är Anna, Linas superpyssliga och ångande kreativa syrra, aka Fyrabarnmorsan, som utmanat. Gå in här om ni också vill visa väskan (jag uppmuntrar - har fetisch på tjuvkik!).

Här är mitt innehåll för dagen (och väskan är min älskade jättebebis från Marc by Marc Jacobs):


(Som klockan från vänster)
* Rosa kalender från Delfonics - Organisationsorganet i mitt liv

* Japansk parlör från Rough Guide - För nödsituationer

* Liten tygportmonä från Marimekko med vardagsmåsten som visitkort, nycklar och tunnelbanekort

* Blå skinnplånka med rosett från H&M

* Min gamla älsklingssolisar från Dior

* Rosa fulsolisar från H&M att byta med, i retrofodral från Steiner och Steiner

* Mobil från Sony Ericsson - rosa, oumbärlig, bästis

* Makeup-SOS! - MAC Studio Fix puderfoundation, MAC Plushglass lipgloss i knallrosa/glitter, MAC läppbalsam med SPF, mascara Rimmel Magnif'eyes

* Tysk lakrits - för att jag inte kan gå en dag utan lakrits, är min största faiblesse jämte Beats och smink!

* Halstabletter från Halls - smakar svarta vinbär och mint, har legat och dammat i diverse väskor sedan i vintras

* Mentholciggaretter Virginia Slims Noire- Dåliga flicka! Men man vet aldrig när det blir fest...

* Nagelfil från Anna Sui

CLOSEUPS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen åhååååå vad roligt! :) Vad snabb du var! Jag skulle bara läsa lite inlägg och s+å hittade jag detta redan! Vad roligt! Vilket fint innehåll...knappt jag vågar visa upp min...det är mer som en sopkorg. Jag laddar upp min väska i morgon :)

kram

Ps...du har en "tavla" på pyssloteket om du vill ha den ;) Hehe