torsdag 19 juni 2008

Nu kör vi!


Japps, då var dagen igång! Har lyxfrukosterat på färsk ananas, körsbär, toast med jordgubbssylt (sedan när blev mina smaklökar BRITTISKA?!) och lite müsli med nötter, solrosfrön och russin. Sedan hårtvätt, vilket är mitt hatprojekt - det tar tusen år och det blir stopp i avloppet varje gång. Fortsätter jag fälla i denna takten kommer jag vara skallig innan 30. Har som tur är älsklingprodukten Body Full Plump Treat från Redken (mintgrön pumpflaska) som fuskar håret lite tjockare. Prova den om du vill ha lite mer Holywoodigt hår!


Nu skriva en krönika till prylkoll.se (jag vet, oerhört otippat), sedan intervju med författarinnan till Style Deficit Disorder , Tiffany Godoy, om Harajukumodet under åren. Vi ska träffas på en bar i just Harajuku i eftermiddag - precis min typ av intervju!

Inga kommentarer: