söndag 22 juni 2008

Kärlek = fispumpar, vaxproppar och avskäggning


Lista på saker Beats gör med mig, MEN fortsätter ändå tycka att jag är attraherande och spännande:

* Behandlar mina öron med Revaxör när vi misstänker vaxpropp (det var det inte, nu misstänks det helt enkelt bara att jag håller på att bli åldersdöv)

* Gör "Fispumpen" på mig när jag har ont i magen. Låt mig reda ut; Jag har en mycket ilsken mage. Den tycker knappt om någon mat alls, utan reagerar med att svälla upp till en niomånaders gravidmage vid de mest olämpliga tillfällen (gluten och laktos = katastrof). Särskilt om jag får i mig något med laktos så blir det akut så kallad TRAPPED WIND (vad heter det på svenska?). Det gör så fasansfullt ont, den här vinden leder till kramper utan dess like SAMT att det gör ont i hudkostymen för den inte längre räcker till.
För att frigöra, eeeeh, vinden har Beats en metod som heter Fispumpen. Jag ligger på rygg med benen lyfta i nittiograders vinkel och så PUMPAR min kille fram vinden genom att dra benen från sida till sida.

* Noppar bort tantskägget som växer ur mitt födelsemärke på kinden med FINGRARNA. Ungefär en gång varannan vecka har vi skäggbehandling.

Om inte detta är true love, då vet jag inte vad som är!
PUSS KÄRLEKEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så gulligt att det värmer hjärtat, du har verkligen hittat THE man!