tisdag 23 september 2008

Checka in gubben på vuxendagis kanske?


När jag och Beats promenerade runt i Kyoto kom en kille fram och räckte fram denna till Beats. Det är ett paket näsdukar och på omslaget finns reklam för en så kallad DVD-klubb. Men's Premium Space Cat's är stället för mannen som längtar efter en privat stund. Det finns lite göttiga filmer att tillgå och möjlighet att surfa utan att frugan hänger bakom axeln och smygtittar. Det finns också serietidningar på plats. Man får ett eget litet rum att chilla i, och sedan är det bara att underhålla sig.

Något säger mig att det inte är Smurfarna de flesta gästerna tittar på/läser när de checkar in på Cat's. Kanske är det här jag  ska lasta in Beats nästa gång jag vill ha gubbfritt i skokartongen?? Kanske kan han till och med koppla in sitt PS3 och spela Skate alternativt hitta Ultimate Fighting i filmhyllan (för så klart får han inte titta på nakna damer)? Detta är waaaaay beyond någon ungkarlslya jag någonsin sett!

Inga kommentarer: