söndag 7 september 2008

Kopulering på lokal - första vittnet på plats!


Igår var vi på Kristians sayonara-fest. Det är det sorgliga med att ha ett sånt här liv, vänner rusar in och ut i ens liv och för varje housewarmingparty är det en avskedsfest. Vi festade i Kristians lägenhet i Shimbashi, och AC:n pajade och vi var typ fyrtio pers på trettio kvadrat i 40-gradig värme. Det är 30 grader här, och gårdagsaftonen var typ en TÄVLING i vem som kan svettas mest. Sminket var en KATASTROF. Men vad gör det när man har söta vänner och bubbliga drycker?

Efter festen gick vi på lokal. I Roppongi, Tokyos marknadsplats för syndiga möten mellan västerländska fetlagda expats med tjocka plånböcker och japanska flickor med snäva klänningar och dollartecken i blick.
Jag och Biola står i baren och sippar vin när det börjar idkas torrporr framför oss. Svettig rundlagd europé i 35-årsåldern och liten stönande japanska körde liveshow rakt framför oss, och jag blir så jäkla förbannad för det är så himla dålig respekt att sexa framför folk som inte bett om det. Jag vill fan inte veta att jag har en äcklig britts STÅND femton centimeter ifrån mig! Och jag vill INTE se hur främmande tjejers ögon rullar runt i ögonhålorna eller två tjocka rosa tungor som hänger ut. Blir så äcklad och provocerad. Kläderna var på, men de hade lika gärna kunnat vara av. Hur kan man ha så dålig smak?? Vi försökte ta foto, men killens polare gick emellan. Jag satte mitt knä i killens rumpa för att markera att HÄR STÅR JAG OCH DRICKER MITT VIN, men han bara flinade. Tjejen var väl så dragen på bjudeskumpa att hon inte reagerade. Stackars tjej - hon måste DÖTT när hon vaknade idag på något lovehotell med den där sjabbige clownen... Medan han bara, yeeeah SCORE!

På bilden ser ni Biola - vacker och fräsch som en dag trots den långa förfesten i Kristians bastu!

Inga kommentarer: