torsdag 11 september 2008

Okej! Då återgår vi till realdollsen!

Mys med lifesizade mangagirlsen Tina och Tisse!

Som utlovat har jag svindlat mig in i Orient Industrys katalog, och plockat fram några godbitar till mina käraste bloggläsare!
(För er som är nya på bloggen, läs här om när jag besökte Japans största showroom för realdolls - eller Datchu Waifu som de ofta kallas här – och här om realdolls i Japan lite mer i allmänhet).

Det fanns mycket gött på sidorna i katalogen, men här är några väl utvalda highlights!

Jepp, redan här börjar det bli disturbing med skoluniform och knappt byxmyndig docka...

So bendy!

Pick'n'mix! Styla sedan med pubisperuk från annan meny.

Tina och Tisse är FSF - Fantastic Soft Figure!

Välkommen på traditionell teceremoni med CANDY GIRL

Klämvänlig tutte checkad en gång för alla! (och ja, jag också testklämt och de kändes INTE DET MINSTA som mina)

VEM hittade stylisten inför den här plåtningen???

Fjäderboa - check. Nalle - check. Knästrumpor - check. Topless - check. Te på verandan - check. Jag vet inte vad, men NÅGOT RIMMAR DÅLIGT HÄR!!!

Tabu bonanza! Barndockor! Lesbisk flirt mellan minderåriga!
(Den karl som går igång på detta skulle jag personligen vilja sy ihop pungen på...)

Så där ja - dagens matlust borta som med vinden... 
Och om NÅGON som ser detta blir lite pirrig av bilderna - snälla besök ALDRIG min blogg igen!!!!

Inga kommentarer: