måndag 8 september 2008

God morgon! Då kör vi igång veckan mina vänner!


Ahh, ny vecka, nya upptåg! Vaknade pigg som en pistol i morse efter NIO TIMMARS oavbruten sömn. Nöjd. Dusch, frulle (toast med hallonsylt, sliskigt med gottgott) och sedan långpromenad genom Daikanyama, Ebisu och Hiroo.

Solen strålar, det är högsommar ännu, och jag har precis slagit mig ner på Starbucks med en megaislatte. Idag ska det skissas multum på min kommande bok om japanska tjejers skönhetshemlisar och fåfänga à la Tokyo. Om någon har önskemål på något särskilt jag ska kolla in och skriva om så kommentera gärna här! Eller maila maria@fromtokyowithlove.com. Ställ frågor, tipsa, önska eller vad ni vill - det är ju för sina läsare man skriver så var inte blyga!

Nu har jag precis satt i mig en jätteskål färsk frukt - känns bra med tanke på att gårdagens totala meny såg ut så här:

3 knäckebröd med sylt
8 pannkakor med sylt och lite äpple
En påse tysk lakrits
Fem bitar sushi
En misosoppa
TVÅ PINTS frozen yoghurt framför teven + en stor bägare på affären (ny smak - Kaluha & Cream = himmel himmel)

Urk. Får nog hänga lite i Beats gymställning lite senare.

Inga kommentarer: