tisdag 23 september 2008

Förbannade jävla satans klackhelvete!!!


Så här ser jag ut idag. Eller SÅG ut. Mitt i Shibuya-korsningen bestämde sig klacken att trilla av och lämna mig med en högklackad sko och en typ böjd skida. Jag gick direkt till Mister Minit, men fick höra det var en "no repair situation".
Vilken jäkla tur att Beats är ledig idag och kunde störta ner på racercykeln till mig i Harajuku med ett par nya dojor. Tack älskling, du är den bästa. Förresten satt jag på mitt vanliga Starbucks och jobbade och blev så stolt över att få visa upp min urtjusiga man. Han är så skäggig och fräsig, aaargh!!

Jag är i mina älskade Pippa-jeans (!) från Topshop, tischa och skor från Zara och skärp från Monki. Blir inte så mycket roligare än så en trött tisdag när tempen utomhus är nästan 30 grader och man är bannlyst från shorts- och kjollådan på grund av tusen blåmärken på benen... Just det, låren är även täckta av eksem på grund av en satans tysk brun-utan-sol som jag inte verkar tåla. Mina ben är en warzone just nu. 

Inga kommentarer: