onsdag 10 september 2008

Jag kom att tänka lite på realdolls...

Foto: www.tokyomango.com

I vintras besökte jag Japans mest prestigetunga showroom för realdolls, Orient Showroom, och det är fortfarande det märkligaste jag varit med om i hela mitt liv. Särskilt avdelningen med barndockor och lifesizade mangahjältar... Och den där könsbuffén, där man kunde plocka ut ett kön av attraktiv karaktär och testköra inne på toaletten. Som tjej kunde jag ju inte festa till det så pass, men jag fick klämma på bestsellerns rattar och titta mellan hennes ben medan ägaren höll undan hennes röda silkestrosor ("Yes, this look, eh, VERY nice. So real! It is amazing what they can make today hoho..."). 

Jag har inte tänkt på det där besöket på länge, men idag när jag rensade skrivbordet hittade jag katalogen och allt kom tillbaka. Intimperukerna! Känslan av silikonlår! Den avancerade böjligheten! Stylingavdelningen med kläder och skor! När jag kommer hem ska jag fota lite goodies och lägga upp.

På bilden överst ser ni chefen med tre av sina brudar. Notera handen på låret.

(OBS!!! Jag är ganska pryd och proper ska ni veta, så det här var en massiv utsvävning för mig. Och ja, det var i "tjänsten", INTE som privatpervo jag besökte Orient!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja usch, såg om det där på TV. Jonathans Ross Japanorama... får man möta en snubbe som äger flera dussin dockor som är speciellt designade åt honom. Hela lägenheten är full av kläder, huvuden och bröst. Läskigt.

Camilla sa...

Åh lägg av, jag saknar dig o Biola nuuuu! Det regnar i gbg o är ur-ap-trist. Fast jag har tamejtusan börjat data en läkare som verkar lovande o jag tittar på biljetter till T efter nyår. Då tusan kommer jag igen! GRATTIS till boksläpp käraste du, du är grym!