fredag 19 september 2008

Jag lovar och svär - detta är den sista!


I alla fall för idag... Är så satans uttråkad och kan liksom inte lämna puricute-sidan. Mycket illa detta. Tror att Beats får hjälpa mig att blockera den sidan... Fast han kanske flyttar när han ser vad jag gjort med honom på detta fotot? Han är en mycket MANLIG man min karl ska ni veta. Det är mycket viktigt för Beats. Han tycker om techno, snabba bilar, racercyklar, tv-spel, saker man kan skruva på och Ultimate Fighter. INTE hjärtan, gulliga djur och att bli kallad "cutie". Helst ska man kalla honom en BEST. Då morrar han och spänner bicepsen och fylls av manlighet och välbehag. Tough shit att du ser ut som Chris Martin och är så himlans GULLIG, min CUTIE!!!
Kom hem nu för satans bövelen innan detta spårar ur helt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha,vilken rolig sida jag forstar att du har "fastnat"

Ann sa...

OMG- det är ju Chris Martin du är gift med!!!
Har suttit o undrat vem han påminner om.
Själv är jag gift men George Clooney/Kevin Costner (i yngre upplaga då)

kram o må väl!

ps. nu regnar det järnet här, det är inte alltid solsken här i paradiset!

Lisse sa...

Tjo!
Myckte intressant och framförallt mycket galen och små tokig blogg du har att läsa, keep on going strong! Själv bott i Tokyo nu en vecka och skall bli kvar här minst ett år, kanske längre vem vet, men just nu känner man sig minst sagt lost in the big city, mycket annorlunda, men dock är det galet underbart samtidgt :) Några tips vars man som ensam svensk kan gå
för att få lite kontakter osv? :) Mvh/ Lisse.. och ha det så bra!