torsdag 11 september 2008

Nu drar jag på H&Ms öppningsfest i Ginza!


I afton är det party för att fira världens bästa H&Ms intåg i Japan. Tokyo är drabbat av H&M-yra och varenda reklamtavla är uppköpt. En superkändis ska flygas in till festen, och H&M visar än en gång att de inte nöjer sig med att vara något mindre än störst, bäst och vackrast!

De har en massa olika pass för festligheterna beroende på hur viktiga folk är, och jag ska gå på kvällspasset 21-23. Martin och lite andra kompisar gick tidigare, så jag våndas för solomingel. Gillar VERKLIGEN inte att trava runt ensam med mina visitkort och rycka folk i armen och NETWORKA. Känns mig bara otroligt påträngande och dum.
Förhoppningsvis ska Krister från BON (har ni sett nya loggan - vilken smash-hit!) och Jenny på samma pass som jag... Gissar att det passet är för pressfolk, så hoppas hoppas på åtminstone ett bekant ansikte!

Outfit:

Klänning - H&M såklart!
Kavaj & bälte - Topshop
Väska - Scardia
Skor - Diana

Inga kommentarer: