måndag 8 september 2008

"Furoku" - Diormascara & A.P.C-scarf gratis!


Furoku kallas de gåvor som följer med tidningarna, och som jag skrivit innan så är det fullt KRIG i tidningshyllan om vem som kan erbjuda den mest exklusiva och roliga freebien. Förra veckan köpte jag Numéro Tokyo och fick en musmatta från Louis Vuitton designad av Takashi Murakami

Idag shoppade jag skönhetsmagasinet Maquia och fick en 4 ml-flaska av nya Dior Iconic-mascaran, samt SPUR, där man fick med en tigerfläckig scarf från franska A.P.C. Kan inte vänta att testa mascaran, så klart meddelar jag resultatet på bloggen.

Och återigen - man får alltid dessa fina presenter utan att tidningarna prishöjer. Totalt betalade jag ca 75 kronor för dessa två bibeltjocka tidningar inklusive pressy. 

1 kommentar:

ebba sa...

I Japan har de förstått att ingen vill ha skit från Kina som kostar en krona i inköp.