tisdag 16 september 2008

Idag blir det bannemej en EasyLook!


Har ni sett EasyLooks någon gång? Det är liksom ett engångskit med full makeup. Det ser ut som en medicinkarta, och innehåller allt från foundation till läppglans (minus mascara). Det finns ett gäng olika looker som Smokey Eyes, Shimmer & Glow och Electric, och i varje paket finns en steg-för-steg-guide.
Idag har jag testat Electric-kitet. Är kanske inte världens kvalitetsmakeup, men helt genialt att man kan ha hela kvällsminket med sig i bakfickan! Är liksom kosmetikaslavens Första Hjälpen-kit. Jag blev inte riktigt som modellen men klart godkänd pannkaka ändå!



Nu ska jag på ninjakväll med tjejerna (fråga inte...). Sån här gammal grungare blir man då!

3 kommentarer:

Smultronstället sa...

Köpte en Easylook när den hamnat i realådan för 25 prisvärda kronor. Men använder helst helt klart mina vanliga burkar.

Elina sa...

Vilket snyggt hår du har!

Maria sa...

Mmm, inte är det toppkvalla på det där sminket... Men hade några gamla pressprover och testkörde och jag tycker konceptet är ganska smart om man har ont om plats i aftonväskan!

Elina - TACK!! Vad gulligt av dig - det är ganska risigt ska sägas efter allt färgande och tuperande...

Kram Maria