måndag 29 september 2008

De här stövlarna dödar mig!!


Stövlarna från Chie Mihara är som skapta för mina fossingar. Priset däremot är skapat för någon helt annan. Fasiken. Butiken ligger bredvid Starbucken som jag jämt sitter och jobbar på, och jag VET att jag kommer gå in i den där satans butiken varje dag och plåga mig själv. Detta kan bli en utdragen obsession, de har ALLT jag önskar av en sko!

De finns på asos.com också för 290 pund, så om någon tät lyxlirare ser detta så kan ni ju gå in och klicka hem dem. Gaaaaaaaaah, bitterheten BITTERHETEN.

Nu ska vi sova. Beats är speedad och ligger inne i sovkammaren och gastar. Igår hade vi fejd innan vi somnade. Han misstänkte att jag hade läst och förlagt hans senaste nummer av tidningen INGENJÖREN. Älskling, visst är en kvinna full av hemligheter, men några hemliga intressen för maskiner har din fru INTE. Hur djupt du än gräver.

Nattis!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy vad underbara!! Va ligger butiken? Jag ska dit snarast för att tortera mig själv jag också!! >.<