torsdag 18 september 2008

きょうのふく(kyou no fuku - Dagens Dräkt!)

Här är den trevliga lilla klänningen jag fyndade igår på vintagebutiken Flower i Shibuya (mycket bra butik - rekommenderas!). Skor Diana (butik i Parco Shibuya). Jag är tant Brun!

Till det min fina väska från Scardia - en italiensk sko- och väskdesigner med bas i Sverige.

Rosettknyt i ryggen och svårbemästrad pose.

Tyget!

Makeup:
Moisturizing Powder Foundation i 01 - Anna Sui
Mascara Magnifi'eyes - Rimmel
Ögonskugga vitt skimmer - Anna Sui
Eyeliner med glitter - Kanebo Coffre d'Or (finns endast i Japan)
Läppglans cerise - MAC Lipglass
Rogue matt persikonyans - RMK

Hmm, syns inte alls, men jag har glittrig superfin eyeliner. Den är granitgrå med lite glitter och från japanska Coffret d'Or (Kanebo).

Armband från Pilgrim som jag fick i julklapp av världens finaste lillebrorsor härom året!

Inga kommentarer: