måndag 15 september 2008

Lite guldkräm i ansiktet och så sova!


Intervjuade Arica på lyxhudvårdsmärket UMO i fredags och fick med mig lite krämer, bland annat ett serum med guldextrakt som utlovar mirakel. Fick också en underbar fuktkräm som jag har stora hopp om! Jag återkommer med rapport om grejerna lever upp till hypen! 

På fredag ska jag fika med skönhetschefen på japanska Vogue och prata om grejer till min kommande bok om tokyogirlsens fåfänga vanor. Har ni några frågor jag ska ta med???

Ni glömmer väl förresten inte att köpa nya Damernas Värld, där jag skriver om nya, extrema spatrender? Fyra sidor skönhet i dess mest dekadenta form!

From Tokyo with Love - nighty nighty mina kära! 

I vår lobby innan gårdagens middag!

Tröja - Vero Moda
Tights - Topshop
Scarf - Vero Moda
Skor - Diana (Parco Shibuya)
Väska - Marc Jacobs
Armband - farmors gamla (tack lilla söta farmor - älskar det!)

3 kommentarer:

Annie sa...

Intressant blogg. Japan är ju ett drömresmål. Tror du att du kommer bo där för evigt?
trevlig måndag/annie

Maria sa...

Haha, önskar det vore för evigt men blir nog bara något år till! Min kille jobbar här och vi är beroende av hans jobb för våra visum.
Men åtminstone 1,5 år till blir det!!
Trevlig måndag :)

rollergirl sa...

Där ser man, satt jag och läste flitigt idag om spatrender, läste dock inte den delen där det står att det är du som skrivit den!!

Bra jobbat!! Jag blev sugen på en ansiktsmask i guld och fisk på fötter efter det där!!

www.christinavalente.com